Mayern Svart 20.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 tom Cognac skrev for 11 timer siden: dette blir bra er det BT's Eva-teak dere har på dørken? Jeg har lagt den langs skrogsidene for å få et tre-båt-look (noen finske og svenske seilbåter har det ekte), jeg skal legge noe jeg kjøper på Matritim på dørken, blir kanskje bra det også Dere har stått på fælt, resultatet ser veldig bra ut KOS dere på Mjøsa (husk å ta bilder og legge dem ut ) Stemmer, BT-teak Enkelt, rimelig og utrolig behagelig å gå på barføtt. Artig å ha det langs skroget, vår skal egentlig ha skrogtrekk i hele båten men vi har ikke lagt noe enda. Jeg har kjøpt men valgte foreløpig å male bare, mistenker at den lekker litt langs vinduene… Så alt slikt drøyer jeg med, den må fikses utvendig før eller siden og da kan det hende vi må/bør bytte vindu og list/gummi rundt de. Nå skal den tas i bruk og så må vi bare ha penn og papir klar til eventuelle mangler eller must-haves vi finner ut av etterhvert. Nå er forsikring og alt på stell så om noen timer får hun vann under skroget sitt for første gang på lenge! Nyvasket her om dagen. Ny kalesje kommer på i juni når de nye stengene ankommer. Sitér dette innlegget Link to post
Mayern Svart 20.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 Og der var hun på vannet! Gikk fint opp i plan, uvant å kjøre men virker fin. Tilvenning Hun blir med hjem igjen i dag for å lettere kunne gjøre ferdig noen småting så blir hun lagt på plassen sin mot helgen tror jeg. To store glis her nå, og minsten i familien tok nå rattet og har ingen planer om å gi tilbake plassen til kapteinen Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 GRATULERER så flinke dere har vært KOS dere MASSE Vel undt Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Mayern Svart 20.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 tom Cognac skrev for 2 timer siden: GRATULERER så flinke dere har vært KOS dere MASSE Vel undt Tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Mayern Svart 1.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2024 Hekkbølge fra egen båt 😎 Oppdager ting vi burde hatt, koppholder eksempelvis 😂 Bortsett fra det går fruen nesten som ei klokke, den er helt nydelig å kjøre! Litt trøblete motor som kveler seg på tomgang når den er varm så det må vi se på. Har stort sett bare film fra turer og de får jeg ikke inn her tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.