Jump to content

Sleipner baugpropell - lekkasje inn i motor.


Solundir

Recommended Posts

Ved test før utsetting av båt funkar ikkje baugpropellen. Skrudd av motor. Viser seg at det er trekt inn vatn og motoren står bom fast. Aksling og propell går greitt når eg kopla av motor.

Kan ikkje sjå spor etter lekkasje på sida av festebrakett mot tunnel, men det kan sjå ut som vatn har trekt inn rundt sjølve akslingen - litt irr på messinghylsa rundt aksling (bilde1). Ogso motoren viser tegn på inntrenging av vatten kun på innsida (bilde2). Motoren har er nok kaputt, men vil ikkje sette inn ny uten å tette lekkasjen. ER der nokon som har tilsvarande erfaring - at vatn har trekt inn langs aksling og skada motor.? I så fall har du /de tankar om korleis tette. Må heile akslingen ut for å finne pakning(ar) ?

Takknemleg for gode innspel.

 

image.jpeg

image.png

Link to post
Solundir skrev 5 minutter siden:

litt irr på messinghylsa rundt aksling (bilde1)

Det du kaller messinghylsa er ingen hylse, det er selve gearhuset. Dersom du har en lekkasje mellom gearhuset og propelltunellen må gearhuset ut, og du må ha på ny pakning og fugemasse. 

 

Det jeg ikke skjønner er i tilfelle hvorfor vannet har rent oppover og inn i motoren, og ikke ned og i kjølen. Eller er det slik at du har en liggende installasjon, hvor motoren ligger horisontalt?

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...