seilfred Startet 10.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2023 Hei, de to nevnte enheter finner ikke hverandre over nmea 2k nettverket. Alt annet på nettverket fungerer, og jeg har sjekket kabler. Er det noen innstillinger jeg ikke er klar over eksisterer ? har rotet rundt i garmin menyen, men uten hell… Jeg spør på vegne av noen, så har ikke mulighet for å teste ting hele tiden, men skulle gjerne visst hvis det var et eller annet jeg har oversett Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
zipp Svart 10.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2023 Hei jeg har samme vhf. Om jeg ikke husker feil så er den satt som standard nmea183. Du må inn i menyen på vhfen og sette den til nmea2000 Link to post
seilfred Svart 10.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2023 Bra tips, takker! Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
zipp Svart 10.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2023 Nmea 2000 velges på com port Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn