seilfred Startet 10.Juni.2023 Del på Facebook Startet 10.Juni.2023 Hei, de to nevnte enheter finner ikke hverandre over nmea 2k nettverket. Alt annet på nettverket fungerer, og jeg har sjekket kabler. Er det noen innstillinger jeg ikke er klar over eksisterer ? har rotet rundt i garmin menyen, men uten hell… Jeg spør på vegne av noen, så har ikke mulighet for å teste ting hele tiden, men skulle gjerne visst hvis det var et eller annet jeg har oversett Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
zipp Svart 10.Juni.2023 Del på Facebook Svart 10.Juni.2023 Hei jeg har samme vhf. Om jeg ikke husker feil så er den satt som standard nmea183. Du må inn i menyen på vhfen og sette den til nmea2000 Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 10.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2023 Bra tips, takker! Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
zipp Svart 10.Juni.2023 Del på Facebook Svart 10.Juni.2023 Nmea 2000 velges på com port Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.