NovaMan Startet 13.Juni.2023 Del på Facebook Startet 13.Juni.2023 Noen som kan hjelpe meg med å identifisere nøyaktig modellbetsgnelse på denne? Jeg har ikke båten i nærheten så jeg får sjekket selv. Den er nok noen få år gammel, men jeg ser på bilder av Cruiser serien at det er litt andre knapper på min i forhold til de som selges i dag. Sitér dette innlegget Link to post
zipp Svart 13.Juni.2023 Del på Facebook Svart 13.Juni.2023 PolarMan skrev 14 minutter siden: Noen som kan hjelpe meg med å identifisere nøyaktig modellbetsgnelse på denne? Jeg har ikke båten i nærheten så jeg får sjekket selv. Den er nok noen få år gammel, men jeg ser på bilder av Cruiser serien at det er litt andre knapper på min i forhold til de som selges i dag. Simrad nss evo 2 Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 13.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2023 Der var den ja! Takk skal du ha zipp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.