Paven Startet 18.Juni.2023 Del på Facebook Startet 18.Juni.2023 Hei....nokon som kan tipse meg om ei god side/link, der eg kan handle deler til denne? Held på å restaurere ein sånn båt. På førehand takk. Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 18.Juni.2023 Del på Facebook Svart 18.Juni.2023 Mulig du kan finne informasjon i tidligere tråder. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni.2023 Del på Facebook Svart 18.Juni.2023 Hei @Paven, og velkommen til baatplassen Jeg anbefaler deg å starte opp en egen oppussingstråd om båten din. Legg ut bilder av båten og det du har tenkt å gjøre, og fortell litt om de jobbene du skal gjøre. Slike tråder engasjerer, og du kommer garantert til å få mange gode råd. Litt av utfordringen meg å gi gode råd er at det ikke er en butikk som selger alt det du kommer til å trenge, det kan være mange forskjellige løsninger. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.