Akvanauten Startet 18.Juni.2023 Del på Facebook Startet 18.Juni.2023 Ganske moderne strømbryter, se bilde. Jeg skal fjerne hele bryteren. Jeg ser skruene som holder dette fast i båten. Jeg finner dog ikke ut hvordan jeg får av den røde knotten, slik at hele greia kan fjernes fra innsiden. Det er antagelig et triks jeg ikke ser. Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Okkaby Svart 18.Juni.2023 Del på Facebook Svart 18.Juni.2023 Skal ikke den trekkes helt ut, å så skrues av? Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Akvanauten Svart 18.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2023 Jo, omtrent sånn. Det man nå gjøre er å stikke en liten splint inn i et hull, og så kan man skru den av. Se bilde. Takk for tipset. Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.