Midcoast Startet 18.Juni.2023 Del på Facebook Startet 18.Juni.2023 Har brukt et par dager på å skifte til hydraulisk styring og i løpet av de dagene har jeg brukt tilten flere ganger på motoren. Men når jeg skulle starte motoren i dag var det ingen reaksjon. Tilten virker heller ikke plutselig. Ikke tiltknappen på motoren heller. Kjøpte nytt batteri men uten at det ble noen forandring. Har sjekket sikringen på plusspolen på batteriet, sikringene i selve båten og den ene sikringen jeg fant i motoren. Alle var ok. Jeg har selv null peiling på strøm så jeg håper noen har et lurt tips? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juni.2023 Del på Facebook Svart 19.Juni.2023 Jeg ville ha begynt med å sjekke alle ledninger og koplinger. Dårlig kontakt et sted kan gi slike problemer. Gjerne på hovedtilførsel siden ingenting virker. Ikke skift ut ting før du har konstatert at de er ødelagt, det kan bi dyrt å skifte ting i blinde på den måten... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.