Jump to content

Merruty 90 hk 2 takt. Ingen strøm til motor.

Midcoast

Recommended Posts

Har brukt et par dager på å skifte til hydraulisk styring og i løpet av de dagene har jeg brukt tilten flere ganger på motoren. Men når jeg skulle starte motoren i dag var det ingen reaksjon. Tilten virker heller ikke plutselig. Ikke tiltknappen på motoren heller. Kjøpte nytt batteri men uten at det ble noen forandring. Har sjekket sikringen på plusspolen på batteriet, sikringene i selve båten og den ene sikringen jeg fant i motoren. Alle var ok. Jeg har selv null peiling på strøm så jeg håper noen har et lurt tips?

Jeg ville ha begynt med å sjekke alle ledninger og koplinger. Dårlig kontakt et sted kan gi slike problemer. Gjerne på hovedtilførsel siden ingenting virker. Ikke skift ut ting før du har konstatert at de er ødelagt, det kan bi dyrt å skifte ting i blinde på den måten...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...