Jump to content

Båtfrakt Henningsvær til Oslo Sargo 36 Explorer Fly

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Chilli Solbris skrev for 6 timer siden:

Men ta deg en tur til meg (det hadde vært veldig hyggelig?) så skal du få se motorrom hvor det er noe fordømt herk at vannet ikke renner ned!

Jeg kommer innom på befaring når det passet en gang :thumbsup:

D5L

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Bjørn Løvjomås skrev On 30.6.2023 at 11.25:

Hyggelig at du følger med oss enda 

Imidlertid er det @sap_2000som husker disse tallene.. jeg er lykkelig uvitende ???

Klart jeg følger med dere ennå :-)

Det er utrolig mange minner fra diverse hentetråder fra dere. skal vi ha en liten kåring av de som sitter dypest i minnet må vi vel en ti år (faktisk...) tilbake for min del.  Der man nærmest "var ombord" i Karma opp langs østkysyten av Danmark, og inn i hull litt for tidlig :-) og med White Lady i fri dressur i  havnebassenget i Tananger der akslinger og propeller ikke ville gå i takt :-)  Takk for mange flotte turer!

Når det gjelder disse drivstoffforbrukene, La det være "en fattig trøst" så mye det vil, men med tanke på hva jeg måttet prioritere vekk, så måtte jeg sagt neitakk til et slikt vidunder av en båt, selv om jeg fikk den gratis. rett og slett fordi jeg ikke hadde kunnet bruke den.. Det var vel ei for noen mer kjent blondine enn andre som sa at man ikke ble lykkeligere av å være rik, at hun slapp å sitte på bussen å grine, men kunne sitte i Porscha si istedenfor. Så siden jeg aldri griner, får jeg bare glise så godt jeg kan i den gamle seilbåten min :-)

dude skrev for 3 timer siden:

Det er utrolig mange minner fra diverse hentetråder fra dere. skal vi ha en liten kåring av de som sitter dypest i minnet må vi vel en ti år (faktisk...) tilbake for min del.  Der man nærmest "var ombord" i Karma opp langs østkysyten av Danmark, og inn i hull litt for tidlig :-) og med White Lady i fri dressur i  havnebassenget i Tananger der akslinger og propeller ikke ville gå i takt :-)  Takk for mange flotte turer!

Morsomme minner du her trekker frem. Er jo som du sier, snart 10 år siden White Lady gikk litt i utakt i Tananger.  Å enda noen år før det at @sap_2000 presterer å havne i feil hull??? les dansk fjord..?

Men for min del, husker jeg også godt en virkelig hjelpsom kar, som satte nesten himmel og jord i bevegelse,  for at svanen skulle få bedre utsyn. Det hjalp virkelig med nye viskere? det var vår første tur rundt Stadt.  

Endelig ble det Bobåt

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...