Colinn Startet 30.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2023 Hei! Måtte bytte magnetventil til startmotor. Nå har ikke denne forbindelse med jord (negativ batteripol). Når jeg prøver å vri nøkkel skjer det absolutt ingenting. Jeg la opp en lask til negativ side (fra et jordningpunkt på motor) og da gikk startmotor når jeg vred om nøkkel. Kan det være "kill swith" i nøkkelbryter som er defekt? Trodde denne kun påvirket strøm til pluggene.. Finner ingen sikringer som er gått (disse ville vel uansett stått på positiv side?). Tips mottas med takk! Motoren er en Evinrude Ficht 150. Link to post
Faxen Svart 1.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2023 Hvor er andre enden av den røde ledningen? Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
JRK Svart 1.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2023 Skal det være jord der? Normalt ikke på en rød ledning Link to post
Dreamer Svart 1.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2023 Du mangler minusforbindelse fra startmotor til batteri. Denne forbindelsen kan gå i egen kabel eller gjennom motor, avhengig av hvilket anlegg du har. Sjekk først at du har forbindelse fra minus på batteri til motoren. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn