SørlandetAs Startet 5.Juli.2023 Del på Facebook Startet 5.Juli.2023 Min Parsun 15 hk 2009 modell har funket perfekt, helt til jeg nå plutselig så at den lakk olje ut fra propellen. Byttet motorolje igår, så virker som det kan ha noe med det å gjøre. Men kan ikke skjønne hvordan. Tok av undervannshuset og ser at det lekker fra under motoren. Lekker ut få sekunder etter jeg har fylt på mer olje. Se bildene. Hva kan dette være? Korrosjon/sprekk i bunnpanne? Den starter og går som en klokke. Kun den kjipe lekkasjen. Sitér dette innlegget Link to post
SørlandetAs Svart 4.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2023 @admin kan du slette denne tråden? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.August.2023 Del på Facebook Svart 4.August.2023 Hva med å legge ut hva du fant ut? Så det kan være til hjelp for andre? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SørlandetAs Svart 12.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2023 index skrev On 4.8.2023 at 7.33: Hva med å legge ut hva du fant ut? Så det kan være til hjelp for andre? Fant ikke ut. Mest sannsynlig tæring i bunnpanne. Solgte motor som rep objekt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.