Sol23 Startet 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2023 Hei. jeg vet det er noen som bygger om Penta olje distrubusjonsblokk fra 41, og 42 til Kad 43. Har hørt at de blir boret opp og gjort noen forandringer på. kan noen her gi kontaktinfo til noen som utfører dette? Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Kommentar fra moderator: Tittelen, "Ombygging av Volvo Penta olje distrubusjonsblokk", er ikke iht reglene for titler. Må redigeres innen 48 timer etter posting ellers kan emnet bli slettet. Klikk på ... i innlegget og velg "Redigér innlegget". Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Jeg vet ikke om han gjør denne type jobb, men Helge Vik på Motor og Marineservice AS i Skien har bygget en del "bastarder" opp igjennom vet jeg. Han kan garantert svare på spørsmål og slikt i alle fall. Er vel ferie nå, men han er aktiv administrator på facebookgruppen "Vi med Volvo Penta", og svarer nok der. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.