frankive Startet 20.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2023 Hei. Er det mulig å f.eks. endre akterdekket på denne båten til å bli en dobbelseng med tanke på soling? Har i dag en Beneteau Antares 7.80 (2016) og med denne båten kan vi med enkle grep få til en meget stor dobbelseng som er super til soling. Alt lar seg vel gjøre, men spørsmål et er vel da om noen kjenner til firmaer som gjør dette, alt fra evt. arbeid/kasse (regner med det er glassfiberarbeid) og evt. solputer som skal til for å få til dette. Evt. noen som kan tenke seg en estimert pris på noe sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 20.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2023 150k, timene går fort på en så stor jobb og finisharbeidet tar tid. er det verdt det ? Hvis det er verdt det, så kan vi ta en mer seriøs prat på tlf, både jeg og flere jeg kjenner holder på med sånt, har bekjente landet rundt som holder på med støping og er dyktige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Man kan bygge en utfellbar benk mot akterspeilet av teak og rustfritt stål, der setet kan trekkes fram og ryggen kan legges ned for å få dobbeltseng. Da kan den også demonteres ganske greit. Hvis det skal gjøres av proffe blir det dyrt uansett ? Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
hanto1 Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Buede hjørner gjør det ikke lettere.. Virker ellers som plassen ute er snau for en stor seng. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Solseng bak på en bak vegg båt? Bilde sier mer en tusen ord....skygge og en liten stripe med sol på babord side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.