Sjømannen_kalle Startet 8.August.2023 Link til dette innlegget Startet 8.August.2023 Hei. Har planer om å installere baug propell på vår Agder 840. Ser det er noen som har lappet et hull helt forut i dørken i kabinen. Kommer en avklipt kabel som dere ser på bilde nederst i høyre hjørne. Og under der er den en "kasse/tank" av noe slag. Noen som vet hva dette kan være? Så har jeg fått lurt kameraet under og tatt ett bilde, hva kan dette være? Kommer en kabel som er klipt av. Sitér dette innlegget Min prosjekttråd Link to post
Kanalkapteinen Svart 8.August.2023 Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Kan jo være at det sitter en svinger til ekkolodd nedi der, støpt inn i stedet for gjennomgående. ??♂️ Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Gaffelrigg Svart 8.August.2023 Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Kan det være en gammel giver til ekkolodd? Vanskelig å se utfra bildet, men noen givere skal «bakes inn» ved innvendig montering. Sitér dette innlegget Link to post
Grufolf Svart 8.August.2023 Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Ser mistenkelig ut som betong med noe glassfiber på. Hva som er inni kan jeg ikke svare på. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 8.August.2023 Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Sjømannen_kalle skrev On 8.8.2023 at 13.30: Så har jeg fått lurt kameraet under og tatt ett bilde, hva kan dette være? Vis hele sitatet Er det for ekkolodd er den sikkert oljefylt bor hul på toppen og sug ut litt, er den ikke i veien for Trøsteren la den være er jo forsterkning og tett hvis du skulle være uheldig og slå hill i baugen Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sjømannen_kalle Svart 8.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Takk for svar alle sammen. At det kan være no svinger kan nok kanskje stemme ja. Får åpne og se. Takk igjen ? Sitér dette innlegget Min prosjekttråd Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.