Rune Aleksanders Startet 19.August.2023 Del på Facebook Startet 19.August.2023 Hei. Kan noen hjelpe meg. Jeg kjøpte ny startermotor fordi jeg trudde den var gåen. Har montert den nye og problemet er det samme. Det bare "klikker" når jeg prøver å starte. Starteren går ikke rundt. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 19.August.2023 Del på Facebook Svart 19.August.2023 Når du sier klikker regner jeg med at starter ikke stopper mot svinghjul.sett strøm direkte på starter pluss på bolt i bunn på starter minus til blokka sørg for at det er strøm på batteriet bruk gjerne et separat batteri, Sitér dette innlegget Link to post
Rune Aleksanders Svart 20.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2023 13 hours ago, mawilu said: Når du sier klikker regner jeg med at starter ikke stopper mot svinghjul.sett strøm direkte på starter pluss på bolt i bunn på starter minus til blokka sørg for at det er strøm på batteriet bruk gjerne et separat batteri, Takk for tips, jeg var inne på samme tanke selv. Så gjenstår det å finne ut hvor det er brudd i det elektriske. 21 hours ago, Rune Aleksanders said: Hei. Kan noen hjelpe meg. Jeg kjøpte ny startermotor fordi jeg trudde den var gåen. Har montert den nye og problemet er det samme. Det bare "klikker" når jeg prøver å starte. Starteren går ikke rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Foe Svart 20.August.2023 Del på Facebook Svart 20.August.2023 Har du skiftet rele til starter. Når det klikker, skyldes det et rele som ikke funker. Releet kobler til startstrømmen, som er ganske høy. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Aleksanders Svart 20.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2023 Har ikke byttet rele. Hvor finner jeg det? 15 hours ago, mawilu said: Når du sier klikker regner jeg med at starter ikke stopper mot svinghjul.sett strøm direkte på starter pluss på bolt i bunn på starter minus til blokka sørg for at det er strøm på batteriet bruk gjerne et separat batteri, Takk for tips, jeg var inne på samme tanke selv. Så gjenstår det å finne ut hvor det er brudd i det elektriske. 23 hours ago, Rune Aleksanders said: Hei. Kan noen hjelpe meg. Jeg kjøpte ny startermotor fordi jeg trudde den var gåen. Har montert den nye og problemet er det samme. Det bare "klikker" når jeg prøver å starte. Starteren går ikke rundt. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 20.August.2023 Del på Facebook Svart 20.August.2023 Startrelet finner du under starteren bak den røde gummien der en tykk svart ledning og noen tynne røde går inn kan det se ut som på bilde. Men ikke bytt mer ut på måfå da det er lett å måle ut hva som er feilen. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Aleksanders Svart 20.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2023 Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Aleksanders Svart 24.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2023 Takk for hjelp. Nytt startrele fikset problemet😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.