Eika Startet 21.August.2023 Del på Facebook Startet 21.August.2023 Jeg fikk faktisk formene til denne gratis, hvis det er noen foreldre/onkler/tanter her inne som vil at ungene skal kjøre litt båtrace fra ung alder, så kommer jeg til å støpe opp noen som jeg kommer til å selge billigt hvis de skal brukes i gt15/gt30 (må videreføre den gode karma'n), båtene har vunnet nm flere ganger, så de gjør det godt med de rette folka bak spakene Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 21.August.2023 Del på Facebook Svart 21.August.2023 Supert 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2023 dieselfan skrev 5 minutter siden: Supert 👍 Rekruttering er det minste jeg kan gjøre som takk Lurer på hva en sånn presterer med 50etec bakpå :p hahaha Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 21.August.2023 Del på Facebook Svart 21.August.2023 Da er det vel en viss fare for at du blir badeturist. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 21.August.2023 Del på Facebook Svart 21.August.2023 Eika skrev 19 minutter siden: Rekruttering er det minste jeg kan gjøre som takk Er veldig positivt tiltak 👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2023 subwoofer skrev 6 minutter siden: Da er det vel en viss fare for at du blir badeturist. Jeg har greid og holde meg tørr med denne da, 18fot og 250hk Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 21.August.2023 Del på Facebook Svart 21.August.2023 Kjenner et som badet i tre av fire heat i T400 en helg på nittitallet. Men problemet sitter nok ofte mellom rattet og stolen. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2023 Masse tilt, null powertrim, satser som helter, så lette som muligt, 40-50kg fører Jeg er jo snart like gammel som t400 sjåførene veide Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2023 Da var formene henta og det er vel ikke så lenge til den første går på vannet med 60etec Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Seaflyer-formene du har fått tak i? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 22.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2023 Quadrero, samme som rekrutt båtene til Tobias Munthe Kaas og Marit strømøy Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 22.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2023 Her er den i full fart Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Kan du antyde noe om hva prisen vil være? Er det da tomt skrog, eller med sete? Hva må til for å få den race-ready ut over motor? Bygde opp en Dalla Pieta for noen år siden til V50 spec med seapro styring osv. Var jo ikke direkte billig. Antar denne kan rigges rimeligere? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Eika Svart 22.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2023 Dette blir billigt i forhold til v50 Har ikke fått sett over formene ennå, heller ikke sett hva de nye vekt og sikkerhets kravene blir men tanke på mengde og valg av materialer, men under 10 for båt med stol, tankfeste og feste til fotgass hadde jeg sett for meg, men til den prisen så stilles det krav om aktiv kjøring i gt15/gt30. Produksjon og salg av fritidsbåter får noen andre ta seg av, da blir det krav til CE godkjenninger og masse greier Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Utrolig bra at du tilbyr dette @Eika Har aldri vært engasjert i båtsport, men synes det er veldig bra at noen gjør det. Ungdommen trenger noe mer enn skjerm… Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 22.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2023 Ja til andre baner enn fotball Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 23.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2023 Skal støpe en litt kraftig til meg selv nå, men 60 etec blir for tung. Så nå jakter jeg vist på en eldre Tohatsu 40 uten powertrim, men med kort stamme. De som blei brukt i gamle 550 klassene Sitér dette innlegget Link to post
Propell75 Svart 3.September Del på Facebook Svart 3.September Hei. Fant denne posten nå. Er det fortsatt aktuelt å støpe fler? Har to barn som det kan være aktuelt for, datteren vår har akkurat forsøkt seg litt på GT-15 og GT-30 kan være aktuelt for andremann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.