arvid dagsland Startet 22.August.2023 Del på Facebook Startet 22.August.2023 Dette er bare en undersøkelse. Har laget en måkeskremmer som hindrer måker å legge seg på kallesjen. Monteres på sekunder. Sjekker ut interesse,da jeg lurer på å få den produsert. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Finnes ikke dette masse av fra før? Gullsweep osv Sitér dette innlegget Link to post
arvid dagsland Svart 22.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2023 Finnes en hel del ,men denne monteres rask og den virker Har tidligere prøvd det meste fra slanger, ugler etc Siste jeg brukte var presenning .Mye styr å ta av og på Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Eneste "avstemning" som virker (er troverdig) er å legge produktet ut for salg. Feks via en Finn-annonse. Deretter se hvor mange som tar kontakt for å kjøpe. Folk kan gjerne si "Jeg vil ha en", men når alt kommer til stykket så kjøper de ikke nødvendigvis. For de har bare stemt med lysten. Men legger du løsningen ut til salgs, selv om du kanskje ikke har en eneste en produsert, og folk tar kontakt og vil ha en, så har du en troverdig undersøkelse der folk har stemt med lommeboka. Det kan hjelpe deg til å se om det er et marked der folk faktisk er villige til å gi deg penger for det du tilbyr. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
ohio Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Legg den ut her så får du sikkert grei tilbakemelding Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Lag et produkt som virker, så kjøper folk det. Trenger ikke sjekke interessen, for den er der. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Big Horn Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Problemet er heller at folk er kloke av skade, og har hørt samme regla om at det virker mange ganger før. Måker er smarte og utpreget oppertunistiske. De lærer fort hva som er farlig og hva som ikke er farlig, og de lærer seg også fort aksjonsradiusen til GullSweeper eller hvor fiskesnører er spent opp. Jeg ville personlig ikke lagt mye penger i et produkt som ikke kan vise til gode resultater over tid. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Drittlei måker? Erfaringer med Drittlei eller Fugleskremmeren "Drittlei" måkejager - felles innkjøp Måkeskremmer Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Apropos. I boligsameiet hvor jeg bodde tidligere, kjøpte de inn et større antall Gullsweep til de flate takene. Monterte på betongheller. Enkelte var ganske hysteriske med tanke på de stakkars fuglene. Et par generasjoner måker har nå lært at det er helt trygt å bygge rede under Gullsweep. Noe som fungerer, er nok kjærkomment. Men disse fuglene er svært tilpasningsdyktige. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Petimeter Svart 22.August.2023 Del på Facebook Svart 22.August.2023 Har forsøkt slange uten hell. Ugle derimot. Fungerte kjempe fint i to strake timer. Etter det måtte jeg løfte ned igjen svigermor fordi hun var blitt så sliten. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.August.2023 Del på Facebook Svart 23.August.2023 Petimeter skrev for 17 timer siden: Har forsøkt slange uten hell. Ugle derimot. Fungerte kjempe fint i to strake timer. Etter det måtte jeg løfte ned igjen svigermor fordi hun var blitt så sliten. Fantastisk!! Beste denne uken :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.