Jump to content


Erfaring med små/kompakte rotorluftavfuktere (Arida S3L etc.)


Valkyrja

Recommended Posts

Da er det høst igjen, og med det er kondensproblemene tilbake.

 

Har på mine tre år som båtboer vært innom billigavfukter fra biltema, og har for øyeblikket en gigantisk rotorsak fra seatronic som tar den vesle 22-foteren min fra Amazonas til Amatacama-klima på fem minutter. Ulempen er at den tar mye plass og har for høyt strømforbruk for inverteren. Er derfor på utkikk etter en mindre modell jeg kan montere på vegg etc, slik at den kan medbringes hele året. Dieselvarmeren hjelper selvfølgelig på, men den kommer til kort når mannskapet skal tørke seg kontinuerlig mellom rorvakter.

 

Fant denne hos maritim, den er relativt ny på markedet, og ser ut til å være den minste man får kjøpt.

 

Er det noen som har erfaring med den (Arida S3L)? Hvordan har du med liten båt valgt å løse fuktproblemet?

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...