Jump to content

Båt ble skadet ved opptak, hva må gjøres? Glassfiberskade under bak.


AskeladdenC65

Recommended Posts

Komodo skrev 51 minutter siden:

Veldig lite tørrstoff i den, mest tynner. 

 

Har brukt både Jotun og Biltema. Synes begge er OK. Men det spiller vel mindre rolle her, om den er tynn legger man på et strøk eller to ekstra.

 

Hva man sparkler en slik liten skade med er ikke så viktig etter mitt syn, jeg synes gelcoatsparkel i rett RAL farge er noe bortkastet under bunnstoffet. Men det er uansett greit å fylle skaden med noe og deretter prime over . Ikke store jobben uansett hvilken sparkel man bruker. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Bigdrago skrev 1 time siden:

Har brukt den. Synes den var tykk og fin.

Hvis den er tykk så må de ha endret oppskriften. Den jeg har brukt var tynn som vann. Men sånn er det jo med Biltema. De kjøper inn produktene fra forskjellige steder, så det er ikke alltid greit å vite hva man får. 

 

Jeg hadde nok gått for epoxysparkel, holder en knapp på det under vannlinja. Og igjen, den epoxysparkelen jeg har kjøpt på Biltema var helt ubrukelig, så den kjøper jeg ikke igjen. Kan derimot anbefale LeFant fra Båtbua. 

Link to post
Share on other sites

Jeg har bare brukt Jotun sin epoxysparkel, kjøpte en hel del båtting da de solgte ut med 90% avslag da de skiftet navn på båtserien sin for noen år siden. Og den fungerer helt OK, er fin å jobbe med fortsatt. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...