Jump to content

Hvorfor reklame ?


Tine IV

Recommended Posts

Ser fler og flere har reklame i bunn på innlegga deres . svære volvo reklamer osv .Er dette bra betalt eller liker dere bare volvo og alt det andre dere har i bunn på innleggea deres .Pluss div andre ting folk har reklame av . Syntes det er litt tull og ha stor reklame banner i bunn av innleggene , er vel opp til vær og en men , jeg syntes det er tull igrunn . Kansje holdt med og reklamere for hjemmesiden din odet vanlig som mange har , hvor du er medlem osv. <bare en tanke som slo meg at , er lissom nok reklame rundtom så . Er jo ikke no stort problem kansje , men måtte bare spørre hvorfor

 

PS: Håper jeg ikke blir kjølhala nå da

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg ser ikke på det som reklame, men heller en måte å være litt "selvdiggende" på, og fremheve sin klokketro på et produktmerke osv. De som gjør det tror vel kanskje de kan klare påvirke andre med dette, men det har jeg ingen tro på. En årsak må det vel være....

 

Ser litt dumt og naivt ut i mine øyne, men det betyr ikke at de med dette lar seg påvirke til å fjerne det. Lurer på om det står eks. Volvo med store bokstaver på skoget?

 

PS: "Powered by Sabb Iveco 400 hk CR".

 

GOD LILLEJULAFTEN!

Redigert av nimbuster (see edit history)
Link to post
Share on other sites

det. Lurer på om det står eks. Volvo med store bokstaver på skoget.

GOD LILLEJULAFTEN!

Tente på da vi leser innlegg fra enkelte her , blir jo flere og flere som har begynt med dette . Kansje litt irriterende med SVÆRE Volvo bannere nederst på sine innlegg .

Bare sånn at det er sagt så gjør det ikke meg stort men lurer på hva vitsen er vis man gjør dette kun for og visa hva vi har i skuta .burde jo blitt sponsa av Volvo og de andre som har reklamebannere som liggende i innleggene til folka . Er jo 5000 tusen medlemer her og det må jo være kjempe reklame for de motorer og utstyr som folk har .'Bare en tanke fra min side . Litt dumt og reklamere med store bokstaver i innleggene sine gratis . men men som sagt bare lurer :wink:

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hehe neida Giver , noen av disse er jo litt morsomme på sin måte .Men tenkte på reklamebannerne som det bare blir mer og mer av . Var bare av nysjerrighet på hvorfor folk skriver VOLVO PENTE med store bokstaver nederst på innleggene sine .Er det bra betalt så kan jo jeg begynne også , har jo en grønn en i kjeller'n jeg også og endel anna utstyr som jeg kunne ¨lagd banner av . Men er man nysjerrig så er man

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

...svære volvo reklamer

Hmmm.... Bilde tar jeg ansvaret for og den er IKKE ment som reklame med mindre "all reklame er god reklame". VP folk er ikke som andre folk :lol::lol::lol: De som har fulgt med her en stund vet nok at det er helt andre marinediesler som står mitt hjerte nærmest. Mistroen min til VP skyldes både noen av egenskapene med motorene, kunstig høye delepriser og en uhyrlig arroganse hos noen av forhandlerene..... så "reklame" jaja, kall det hva du vil....... Redigert av SveinHa (see edit history)

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Tror jeg må fjerne min linken til Sea Ray og Skibsplat da siden enkelte kan oppfatte dette som reklame for den nevnte produsenter. :santa:

 

Forvrig ønsker jeg alle en riktig hyggelig dag...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Volvo "reklamen" til SveinHa er helt topp - men du må kjenne litt til underfundig ironi! :o))

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

PS: Håper jeg ikke blir kjølhala nå da

Tine II

Føler meg helt sikker på at du ikke blir kjølhala. :lol:

Har selv det du kaller "reklame" nederst på innleggene mine her på forumet.

Ser ikke på dette som reklame slik vi vanligvis oppfatter ordet, snarere som en opplysning om skute og motor.

Hvis disse "reklameplakatene" er problematiske for noen av forumets brukere vil jeg selvsagt respektere dette å fjerne dem.

Har heller ingen intensjon om at dette skal påvirke folk, tror nok medlemmene på baatplassen har erfaring og kunskap til selv å ta sine valg.

Volvo "reklamen" til SveinHa er helt topp - men du må kjenne litt til underfundig ironi! :o))

Helt enig. Volvo "reklamen" til Svein Ha er kjempebra. Redigert av GOE (see edit history)

Aldri en dag uten båt.

Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret

Link to post
Share on other sites

Når noen har logoer på innleggene sine, så kommer det kanskje av at de er fornøyd med båten eller motoren sin, og har lyst til å fortelle det til andre? Personlig vil jeg helst unngå produktreklame, på bil- båt eller på klær jeg skal gå med. Men jeg har veldig lyst til å lage meg T-skjorte med "Smoke on theWater"... logo på. Og kanskje med en rød "L" på ryggen. Håper Svein Ha synes det er greit?

Link to post
Share on other sites

Men jeg har veldig lyst til å lage meg T-skjorte med "Smoke on theWater"... logo på.

Sett i gang :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Dette kunne vært et godt tiltak for oss med røykmaskiner fra Volvo... om noen tar initiativet til slike t-skjorter så henger jeg meg gjerne på... Er jo greit å advare andre i havnen før man fyrer i gang treskverket under dørken...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er jo greit å advare andre i havnen før man fyrer i gang treskverket under dørken...

Hei

Spill Deep Purple så alle hører det først som advarsel. :wink:

mvh

giver

 

Syng med

 

On the lake geneva shoreline

To make records with a mobile

We didn’t have much time

Frank zappa and the mothers

Were at the best place around

But some stupid with a flare gun

Burned the place to the ground

Smoke on the water, fire in the sky

 

They burned down the gambling house

It died with an awful sound

Funky claude was running in and out

Pulling kids out the ground

When it all was over

We had to find another place

But swiss time was running out

It seemed that we would lose the race

Smoke on the water, fire in the sky

 

We ended up at the grand hotel

It was empty cold and bare

But with the rolling truck stones thing just outside

Making our music there

With a few red lights and a few old beds

We make a place to sweat

No matter what we get out of this

I know we’ll never forget

Smoke on the water, fire in the sky

Redigert av giver (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Spill Deep Purple så alle hører det først som advarsel.

Den CDen har fast plass ombord :lol::lol::lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jeg har tenkt å undersøke litt, da flere venner også var interessert. Vil helst ha litt skikkelig kvalitet på både trykk og T-skjorte; har på følelsen av dette blir favoritt-Tskjorta til sommeren. Teksten er jo genial. De samme vennene var litt mer skeptiske til "L" på overarmen, mens jeg tenker at L-en signaliserer at man ikke tar seg selv så alt for høytidlig.

Jeg er litt treig, men jeg skal sjekke og gi tilbakemelding. Noe helt annet er at jeg faktisk ikke synes det ryker spesielt mye av min TMD 30, så det så..

Link to post
Share on other sites

Noe helt annet er at jeg faktisk ikke synes det ryker spesielt mye av min TMD 30, så det så..

Da bør du prøve 41A motorene... De er fine de..., når man i tillegg har 2 stykker så blir det jo dobbelt opp.... :lol: Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hehe nå har jeg et grønt dyr i kjeller'n jeg også da , så Volvo er helt topp det . Godt dere sjønte hva jeg mente da . Kan ha så mye dere vil for meg var bare det at jeg lurte på om det var % og hente hos div forhandlere . For da skulle vel jeg klart og dratt en banner jeg også :wink:

 

Tine II som er like blid

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg har tenkt å undersøke litt, da flere venner også var interessert. Vil helst ha litt skikkelig kvalitet på både trykk og T-skjorte; har på følelsen av dette blir favoritt-Tskjorta til sommeren. Teksten er jo genial. De samme vennene var litt mer skeptiske til "L" på overarmen, mens jeg tenker at L-en signaliserer at man ikke tar seg selv så alt for høytidlig.

Jeg er litt treig, men jeg skal sjekke og gi tilbakemelding. Noe helt annet er at jeg faktisk ikke synes det ryker spesielt mye av min TMD 30, så det så..

Jeg vil også ha en slik T-skjorte!

Min TMD100A røyker absolutt sin del...

Link to post
Share on other sites

Astor ryker som en VP, tross han er en Perkins?!

 

Men den bruker ikke olje. Vel, vel, man får unngå tomgangskjøring i havner.

 

Men T-skjorte er jeg med på. Kan så absolutt svare for en slik tekst på trøya. :cool:

 

XXL

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

jeg har veldig lyst til å lage meg T-skjorte med "Smoke on theWater"... logo på

En til meg også, er du snill!!

 

Har forresten lurt på å få min lokale skiltmaker til å trykke opp disse bannerne i 150 cm. bredde, og klistre ett på hver side av skroget. Men QB sier nei ... :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Ser ut som jeg må skjerpe meg i romjulen! Jeg vet om et firma i Lillestrøm som gjør sånt, men hvis noen har noen tips, så er det bare å si i fra. Hvitt på svart, og her på forumet er det vel mest XL-karer, sånn som meg?

Spander gjerne på en x til (xxl). Må få o.b.lix-magen inni plagget... Redigert av o.b.lix (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...