Jump to content

Hvorfor reklame ?


Tine IV

Recommended Posts

Og kanskje med en rød "L" på ryggen.

Mulig jeg er litt treig nå men;

Hva er den røde "L" for?

 

Et tips til denne T-skjorten:

Kjøp strykemerker til skriveren din (ordentlig kvalitet. Helst beregnet til merket du har)

og ei hvit t-skjorte.

T skjorter minnes jeg du får på Fretex.

 

For tre år siden lagde jeg T-skjorte med bilde av Flipper på.

Kan jo gjette hvor den er blitt mest brukt :cheers:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Dersom alle skal bruke slike svære bannere som Viking boat, Volvo Penta, Sollux, Perkins og gudene vet.... Hvorfor ikke da legge bannerne inn et spesielt sted på bp slik at de som ønsker kan se dem.

 

Nå er det tidvis like mye reklame i forumet som i forumet til båtmagasinet.

 

Den største hittil må være denne fra jon P

 

 

 

 

Bilde

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Etter at jeg ser reklame bannerne blir større og større så veit jeg ikke hva jeg syntes om det lenger , sjønner vel egentlig ikke poenget med det da men . Kommer alle med vær sin svære banner så blir det mer og mere lik et båtblad med så mye reklame at det renner litt over . Men men .

 

PS: føler meg litt utafor ,har VP jeg også men den ryker ikke .Jaja kommer jo en dott ved oppstart da .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Trodde baatplassen.no var reklamefritt jeg :rolleyes:

 

Om oss

 

baatplassen.no ble startet av Ingar Onsager, Søgne i august 2002.

Hensikten er å tilby et seriøst møtested for mennesker med interesse for båt og sjøliv.

baatplassen.no er i dag det mest aktive båtforum i Skandinavia.

Drives uavhengig og reklamefritt.

Link to post
Share on other sites

Trodde baatplassen.no var reklamefritt jeg :rolleyes:

Er så enig så enig , var vel derfor jeg starta denne tråden . Greit nok at folk har Volvo eller hva dem vil under innlegga sine , men det behøver ikke være så jæ/¤#"¤&¤ stort , men men............

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Er i grunnen enig med de som er for og i mot dette... Ble litt mere i mot når jeg fikk halve skjermen full av wiking boats..., men samtidig har jeg lært med å leve med "smoke on the water" merket.

 

Synes at dette er noe som skipsrådet bør ta opp til vurdering... En liten uskydlig banner som harselerer med Volvo eller halve skjermen full av WikingBoat.. Jeg vet ikke jeg...

 

Ha en fantastisk julaften alle sammen, nå er det på med dressen og årets tur i kirka står for døren..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kjører en proxy på maskinen som fjerner reklame, hendig ved avislesning spesielt. Bannerne her fjerner den ikke, desverre. Men samtidig er mann stolt over sin Volvo eller hva det nå er, så må man få lov til og være det, om jeg tenker stakkars menneske, spiller jo liten rolle. :cheers:

Men helst ikke over halve skjermen :nono:

 

God jul :santa:

Redigert av vannoverallt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig. Dete har tatt helt av. Wiking reklamen var overkill eter min mening. Det er jo helt OK at man er stolt av båten sin, men jeg fikk jo hele skjermenn fylt av en W.

 

Jeg hadde ikke noe i mot SveinHa sin Volvo logo. Det var vel mer et inntrykk av at Volvo ryker for jævelig.

Redigert av Nor Star (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Om det er bilder eller ren tekst - samme det. Det er størrelsen som det kan være noe gærnt med. Oppfordrer alle som føler seg truffet å gjøre noe med tekstmengden og/eller dimensjon av grafikken i signaturen.

 

For min del spiller det heller ikke noe rolle om det bærer preg av reklame for meg eller båten, motoren, foreningen eller hva det måtte være.

Link to post
Share on other sites

Har selv det du kaller "reklame" nederst på innleggene mine her på forumet.

Ser ikke på dette som reklame slik vi vanligvis oppfatter ordet, snarere som en opplysning om skute og motor.

Hvis disse "reklameplakatene" er problematiske for noen av forumets brukere vil jeg selvsagt respektere dette å fjerne dem.

Helt enig. Volvo "reklamen" til Svein Ha er kjempebra.

Ja, det har tatt av. Derfor har vi nå skrudd av denne muligheten, og oppfordrer alle til å fjerne disse bannerne.

Forstår det sånn at alle som har en eller annen form for det som blir omtalt som "reklame" under sine innlegg blir oppfordret til å fjerne dem.

Respekterer selvsagt dette. :smiley:

Aldri en dag uten båt.

Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret

Link to post
Share on other sites

Personlig så synes jeg ikke at den "reklamen" som enkelte medlemmer viser til i signaturen, er noe plagsomt. Det enkelte medlem selger jo ikke den ene eller andre motoren eller båten de "reklamerer" for - og dermed er det jo ikke reklame, strengt tatt!

 

Bare noe som er stolte over å ha den motoren eller den båten. Fornøyde medlemmer altså. Jeg er også stolt over å ha en Sabb G-modell ombord......noe som kommer til uttrykk i min signatur.

 

Men, det er som med alt annet - overdriver du så virker det mot sin hensikt.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Det er som Andreas sier. Det er størrelsen som er problemet. Enkelte har lagt ut veldig store bannere som gjør at siden ligner mest på en viss annen side :wink: Vi har derfor skrudd av muligheten intill videre, men uten at det har tilbakevirkende kraft.

 

Det er ikke mulig å begrense størrelsen på bilder i signaturen vha formumoppsettet. Det er enten av eller på. Vi kommer tilbake til hva som blir endelig løsning på dette senere, men intill videre er det altså skrudd av :wink:

Link to post
Share on other sites

Håper det ikke sjenerer noen at jeg reklamerer for rederiet i signaturen :smiley:

:lol:

Nei, dette er etter mitt personlige syn på den riktige siden av grensen enn om ikke langt unna :wink: . Du kunne kanskje har prøvd å spare litt høyde og heller gjør signaturen bredere.

 

Men ikke gjør dette nå - fordi akkurat nå blir du nektet å lagre endringer som inneholder slike såkalte BBcodes som er nødvendig for å vise bilder.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...