vannoverallt Svart 25.Desember.2005 Del på Facebook Svart 25.Desember.2005 Oppfatter ikke bildene av bastard som reklame, men savner bilde av jollen Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 I "gamle "dager var mange nett(news)lesere satt opp til at de fjernet all tekst i signaturen som gikk ut over 3 linjer. Kanskje båtplassen skulle innføre dette. Personlig synes jeg det ser litt latterlig ut, når et en-linjers innlegg etterfølges av 5-6-7 linjer med tekst i alle mulige farger og størrelser som forteller mer eller mindre interessant informasjon om skribenten. Det ser for meg ut som at signaturen for noen er viktigere enn budskapet i innlegget. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Ingar Svart 30.Desember.2005 Del på Facebook Svart 30.Desember.2005 Trodde baatplassen.no var reklamefritt jeg Om oss baatplassen.no ble startet av Ingar Onsager, Søgne i august 2002. Hensikten er å tilby et seriøst møtested for mennesker med interesse for båt og sjøliv. baatplassen.no er i dag det mest aktive båtforum i Skandinavia. Drives uavhengig og reklamefritt. Bare så ingen misforstår, baatplassen har ingen reklameinntekter. Men jeg har ikke lyst til å lage noen egne regler for signaturer, ut fra erfaring regulerer dette seg selv. (F.eks. IP-plakaten..) Unntaket må være hvis noen skulle sette opp en signatur kun for å provosere. Men dette er dekket under vår regel 2 om respekt for andre medlemmer. Ellers så kan hver enkelt velge om de vil se signaturer eller ikke. Se Kontrollpanel/Forum innstillinger. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 30.Desember.2005 Del på Facebook Svart 30.Desember.2005 (F.eks. IP-plakaten..) Har ikke set den. Hvor henger den? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ingar Svart 30.Desember.2005 Del på Facebook Svart 30.Desember.2005 Irritasjon - IP adresseskilt i signaturfelt Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 30.Desember.2005 Del på Facebook Svart 30.Desember.2005 Den var ikke lett å finne ?? Jeg er nå såre fornøyd over at vi slipper a4 sider med signaturloger. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.