Jump to content

Maritime gaver under treet


Astor

Recommended Posts

Dillerinnen fikk alt som trengtes for å ta i bruk et tomt akvarium vi har hatt stående. Så nå er husstanden utøket med en masse rare maller og mye annet rart. Akvarium er vel såpass maritimt relatert at det passerer som maritim gave? Ihvertfall ble det med god margin den dyreste gaven jeg noen gang har kjøpt. Der fikk jeg for at jeg ikke sjekket litt i forkant og rushet til første og beste butikk like før stengetid og rasket med meg alt jeg mente var nødvendig :headbang:. Ellers ble det persienner i marineblått til resten av Dillebua som matcher persiennene jeg fikk til gutterommet i bua sist år. Det er vel det nærmeste vi kom maritime gaver i år. Men bare vent til ting skal inn igjen i 37'n - da skal slekt og venner få ei ønskeliste lang som et vondt år! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Det eneste maritime under treet var et slikt lite portabelt ekkolodd (30m rating). Artig å ha med seg i jolla for å utforske trange løp og grunne bukter for å se om moderskipet kommer inn der.

Så nå blir Achillesen rene Survey skipet :lol::lol::lol:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Har fått masse verktøy, og spesielt båtrettet var fastnøklene i tommemål. Fra 3/4' og nedover. Det trenger jeg når jeg skal skru på min gamle engelskmann i motorrommet (BMC). Har også fått luftkompressor med div. tilbehør, dremel, og pipe-fastnøkkelsett i millimetermål. Lenge siden jeg har kost meg slik med pakkeåpning :smiley:

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...