Jump to content

Magic Marine As - noen som har erfaring med slik behandling av gel-coat?


Hekri

Recommended Posts

Konkursbo kjøpt opp av tidligere eiere ????    Sjekk Proff.no for regnskap - Nettsidene de henviser til på FB er ikke aktive ........    

En FB-side kan de fleste opprette .....    Hos meg blinker varsel-lampene . men som sagt ingen erfaring med hverken produkt eller firma.

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Jeg er også generelt skeptisk. Når ingen her på Bb har erfaring, tyder det dårlig. 

 

Hvis noe går som ei and, ligner på ei and, og kvekker som ei and, ja da er det mest sannsynlig ei and. :flag_bp:

Norwegian Homefleet - Ships starting with C    Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt....  men har gjort mye annet også...

Link to post
Share on other sites

Min erfaring med gelcoat, er at vidundermiddel bare er en omvei, glasscoating og kjeramisk coating holder seg pent en liten stund, så begynner problemene, da må det slipes vekk, rubbes opp, så ny behandling 

 

Så min anbefaling er en skikkelig rubbing og polering, så en god voks, så vedlikeholdsvaske oftere med en mild såpe med voks i 

Link to post
Share on other sites

Har ingen formening om produktet, men det ser ut som om firmaet som het Magic Marine AS er konk, men samme eier endret da navnet på et annet firma han driver. Det het tidligere Bra Deal AS, men heter nå Magic-Marin As (med bindestrek). Her ville jeg i hvert fall ikke betalt på forskudd...

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
Eika skrev On 14.11.2023 at 22.18:

Så min anbefaling er en skikkelig rubbing og polering, så en god voks, så vedlikeholdsvaske oftere med en mild såpe med voks i 

 

Og hvilken rubbing og polish (produkt) gir lengst og best resultat på et gammalt og dårlig vedlikeholdt overbygg og skrog? (han som skal gjøre jobben er snart 70 år, og har vond høyre skulder!) 

Produktet må gi godt resultat med en Biltema-maskin. Tips? 

(Ser forøvrig at Magic Marine annonserer på fb nå)

 

20230614_163914.jpg.fe659c205fc9e1b68ea7a6fd5fdb90e3.jpg

 

Her er det noen proffe som har gjort en bra jobb ( @Eika har du hatt noen fingre borti denne?):

20230427_163532.jpg.5722378293c3f6acc154201430de0dfe.jpg

Norwegian Homefleet - Ships starting with C    Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt....  men har gjort mye annet også...

Link to post
Share on other sites

Glad jeg ikke har det mørke skrOget der!!☺️☺️ mer en nok med min lille hvite båt!

Meguiars polish og voks

IMG_7666.jpeg

IMG_7662.jpeg

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...