Hekri Startet 14.November.2023 Link til dette innlegget Startet 14.November.2023 Hei, jeg ser dette tilbys og annonseres for på facebook. Noen som har prøvd dette på 20 år gammalt+ skrog? Holdbart? Finnes det tilsvarende middel å få kjøpt? Ser ut som det blir veldig blankt... Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Bonita I Svart 14.November.2023 Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Ingen erfaring som du etterspør - men ser ut som de er konkurs https://data.brreg.no/enhetsregisteret/oppslag/enheter/930738921 BONITA I Link to post
Hekri Svart 14.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Det er nok et annet selskap som har konka. De jeg tenker på annonserer mye på fb. Hvis du søker Magic Marine på fb dukker det opp annonse.... Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Bonita I Svart 14.November.2023 Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Konkursbo kjøpt opp av tidligere eiere ???? Sjekk Proff.no for regnskap - Nettsidene de henviser til på FB er ikke aktive ........ En FB-side kan de fleste opprette ..... Hos meg blinker varsel-lampene . men som sagt ingen erfaring med hverken produkt eller firma. BONITA I Link to post
Hekri Svart 14.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Jeg er også generelt skeptisk. Når ingen her på Bb har erfaring, tyder det dårlig. Hvis noe går som ei and, ligner på ei and, og kvekker som ei and, ja da er det mest sannsynlig ei and. Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Eika Svart 14.November.2023 Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Min erfaring med gelcoat, er at vidundermiddel bare er en omvei, glasscoating og kjeramisk coating holder seg pent en liten stund, så begynner problemene, da må det slipes vekk, rubbes opp, så ny behandling Så min anbefaling er en skikkelig rubbing og polering, så en god voks, så vedlikeholdsvaske oftere med en mild såpe med voks i Link to post
Kallethekid Svart 14.November.2023 Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Har ingen formening om produktet, men det ser ut som om firmaet som het Magic Marine AS er konk, men samme eier endret da navnet på et annet firma han driver. Det het tidligere Bra Deal AS, men heter nå Magic-Marin As (med bindestrek). Her ville jeg i hvert fall ikke betalt på forskudd... Link to post
Eika Svart 14.November.2023 Link til dette innlegget Svart 14.November.2023 Du kan kun velge 2 av de 3 alternativene jeg skriver nå: billig, bra, holdbart Link to post
Hekri Svart 9.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2024 Eika skrev On 14.11.2023 at 22.18: Så min anbefaling er en skikkelig rubbing og polering, så en god voks, så vedlikeholdsvaske oftere med en mild såpe med voks i Og hvilken rubbing og polish (produkt) gir lengst og best resultat på et gammalt og dårlig vedlikeholdt overbygg og skrog? (han som skal gjøre jobben er snart 70 år, og har vond høyre skulder!) Produktet må gi godt resultat med en Biltema-maskin. Tips? (Ser forøvrig at Magic Marine annonserer på fb nå) Her er det noen proffe som har gjort en bra jobb ( @Eika har du hatt noen fingre borti denne?): Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
-morten- Svart 9.April.2024 Link til dette innlegget Svart 9.April.2024 Glad jeg ikke har det mørke skrOget der!!☺️☺️ mer en nok med min lille hvite båt! Meguiars polish og voks Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Faxen Svart 9.April.2024 Link til dette innlegget Svart 9.April.2024 Bærre lekkert. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn