Jump to content

Båthenger til Albin Viggen 23 fot?


OleSunds

Recommended Posts

Når jeg lånte ut, ble den kjørt med lagrene under og ikke fersket..  de gikk varme, men heldigvis tok han på seg byttet..  Selv hadde jeg den båten i naust så brukte ikke henger! den har bare stått i oppvarmet hall. Verre var det da jeg skulle ha båten på service og skulle ta den opp.. Han som hadde lånt den hadde en mindre båt så han hadde flytta bakover vinsjbommen.. det merka jeg jo ganske kjapt da den spratt opp fra kula og holdt på å steile opp med styrefinnen i grusen! To stykk måtte sitte på draget, mens jeg kjørte for å hente verktøy! Da tenkte jeg for meg selv; Aldri mer!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 2 timer siden:

Har til gode at noen har tilbudt seg å fikse opp det som har gått i stykker. 

 

Det er mettopp det som er problemet! Det sitter langt inne å reparere andre sine ting. Når man kun bruker tingene selv er vedlikeholdet forutsigbart.  Men når andre bruker dem på sin rare måte skjer ting som er verre å forstå.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...