classic fiberglass Startet 29.Desember.2005 Del på Facebook Startet 29.Desember.2005 Hvilke firma kan anbefales ved forkromming/fornikling? Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
OT-flyktning Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Hvilke firma kan anbefales ved forkromming/fornikling?anbefales...? Kjenner bare et og de gjorde joben i sin tid og holder til på Hønefoss. Kan tenke meg at du finner flere tips ved et søk her på ÅF Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Jeg brukte nikkel og krom as i oslo. Rask levering, rimelig, og helt greit resultat. Men er sikker på at det ville blitt bedre på en del andre levrandører. Men pristilbud som varierte fra ca 3000.- til 16000 for samme delene gjorde at jeg kunne godta at det ikke ble bedre en 99%... Men som det er forslått, så ta et søk på åpent forum for jeg mener jeg hadde en tråd på dette... Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
LALUNA II Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 var / er et firma i Rigetjønnveien som drev med dette vet ikke om de holder på med dette enda ligger rett under Håkon S Hansen bygget kanskje det er sør stål usikker på navnet da Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
classic fiberglass Svart 29.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 (redigert) Takk for svar, det firmaet i Rige eksisterer ikke lenger , får prøve de alternativene dere nevner. Skal også søke på ÅF,...det burde jeg tenkt på Redigert 29.Desember.2005 av classic fiberglass (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
OT-flyktning Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Den nevnte gamle tråden Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Har brukt Centrum Fornikling i Oslo. Er et firma i Drammen også som er bra men husker ikke navnet på dem. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Galvamek i Arendal. Tror de holder på fremdeles. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
straycats Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Jeg vil anbefale Gundersen Galvano i Sarpsborg. Mitt slutt resultat ble meget bra. Og prisene var heller ikke å forakte.ring 69 13 05 90 Sitér dette innlegget Link to post
trulte Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Kan slutte meg til Straycats. Gundersen er naboen til svigers, så det skulle jo bare mangle om ikke jeg anbefalte.... Sitér dette innlegget Link to post
jdahl Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Jeg må også hive meg på og annbefalle Gundersen, snakk med Svein, han er en kamerat av meg og han er båt interesert også Han er daglig leder av gundersen galvano som er en meget solid og moderne bedrift Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 29.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Biter meg merke i Gundersen, har familie i området så det passer fint å slå to fluer i en smekk (levere og besøke) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.