classic fiberglass Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Hvilke firma kan anbefales ved forkromming/fornikling? Quote Mvh TA Link to post
OT-flyktning Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Hvilke firma kan anbefales ved forkromming/fornikling?anbefales...? Kjenner bare et og de gjorde joben i sin tid og holder til på Hønefoss. Kan tenke meg at du finner flere tips ved et søk her på ÅF Quote Link to post
Majali Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Jeg brukte nikkel og krom as i oslo. Rask levering, rimelig, og helt greit resultat. Men er sikker på at det ville blitt bedre på en del andre levrandører. Men pristilbud som varierte fra ca 3000.- til 16000 for samme delene gjorde at jeg kunne godta at det ikke ble bedre en 99%... Men som det er forslått, så ta et søk på åpent forum for jeg mener jeg hadde en tråd på dette... Erik Quote Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
LALUNA II Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 var / er et firma i Rigetjønnveien som drev med dette vet ikke om de holder på med dette enda ligger rett under Håkon S Hansen bygget kanskje det er sør stål usikker på navnet da Quote Ha en flott dag på sjøen med gode venner Pensjonist Link to post
classic fiberglass Posted December 29, 2005 Author Share Posted December 29, 2005 (edited) Takk for svar, det firmaet i Rige eksisterer ikke lenger , får prøve de alternativene dere nevner. Skal også søke på ÅF,...det burde jeg tenkt på Edited December 29, 2005 by classic fiberglass (see edit history) Quote Mvh TA Link to post
OT-flyktning Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Den nevnte gamle tråden Quote Link to post
Slagskibet Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Har brukt Centrum Fornikling i Oslo. Er et firma i Drammen også som er bra men husker ikke navnet på dem. Quote Link to post
Boywonder Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Galvamek i Arendal. Tror de holder på fremdeles. Quote En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
straycats Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Jeg vil anbefale Gundersen Galvano i Sarpsborg. Mitt slutt resultat ble meget bra. Og prisene var heller ikke å forakte.ring 69 13 05 90 Quote Link to post
trulte Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Kan slutte meg til Straycats. Gundersen er naboen til svigers, så det skulle jo bare mangle om ikke jeg anbefalte.... Quote Link to post
jdahl Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Jeg må også hive meg på og annbefalle Gundersen, snakk med Svein, han er en kamerat av meg og han er båt interesert også Han er daglig leder av gundersen galvano som er en meget solid og moderne bedrift Quote Link to post
classic fiberglass Posted December 29, 2005 Author Share Posted December 29, 2005 Biter meg merke i Gundersen, har familie i området så det passer fint å slå to fluer i en smekk (levere og besøke) Quote Mvh TA Link to post
Recommended Posts