Jump to content

Hanefot/ avlaster til ankerkjetting


sunnmøre

Recommended Posts

Skal på butikken å handle om nokre timar. Skal lage hanefot til ankerkjetting. 6 tonn båt, 35 fot, 8mm kjetting. Blir montert på kjettingkrok med to separate auge/ kause. Skal og ha på rykkdemparar i gummi. Kva lengde og tjukkeste ville de gått for? Vurderer 12 mm med tanke på at desse vil strekke seg noko meir enn tjukkare. Er dette spinkelt? Lengde ein stad mellom 4-10 meter... 

Link to post
Share on other sites

Har hatt ett stk ca 2m langt 16mm tau med kause og kjetting krok til 8mm kjetting og 36 ft seilbåt. tauet går ut ankerrulla som står midt i baugen så har ikke sett behov for hanefot. Har ikke gummi for rykkdemping da kjettingen tar seg av det.

Link to post
Share on other sites

Hei. Me har to 20 eller 22 mm tau med rykkdemparar. Båten er ein seglkatamaran på 38 fot og 6,5 tonn. Altså ein lett båt med stort vindfang. 10 mm kjetting.

 

Filosofien min er at taua skal vera sterkare enn kjettingen og sjakklane. Det blir minst skadar om ankerfestet løsner før taua gir seg. Skilnaden på pris, plass og vekt er minimal på ca. åtte meter tau.

 

Taua har "innvendige " rykkdemparar. Altså ikkje svarte merker på skroget, og meir elegant. 

Link to post
Share on other sites

Enig med atletico1. Min Scanmar 35 er også ca. 6 tonn. Jeg har ikke noe rykkdemping  på min hanefot, og har aldri savnet det. Tror tauet er 16mm. Du skal ha gummidempere i tillegg til kjettingens demping. Strekk eller elastisitet i det korte tauet blir en ikkefaktor i den sammenhengen. Bruk den dimensjonen du er helt trygg på, og glem strekkfaktoren.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...