-morten- Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar 15 hours ago, husky dane 85 said: Kasko dekker slik frakt Er du sikker på det? Jeg fikk beskjed av rederiet at jeg måtte ha Transportforsikkring! De fraskriver seg vel alt ansvar Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Goodspeed Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar husky dane 85 skrev for 16 timer siden: Kasko dekker slik frakt Vet du dette? Kasko dekket ikke slik frakt på de kaskoforsikringene jeg sjekket opp, bl.a Storebrand, Fender og DnB. Som svart over så måtte jeg også tegne separat transportforsikring. Godt mulig noen dekker det, men av de jeg sjekket ut gjorde det ikke det, så det er i så fall viktig å dobbeltsjekke i forsikringsvilkårene. Transportsselskapets forsikring dekket i mitt tilfelle heller ikke båten. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
husky dane 85 Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar Ja ifølge mi forsikring så,spurde direkte om dette med den lokale representanten for selskapet og han bekrefta dette,men no er båten levert og alt er ok så dette bekymrar meg ikkje Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar 9 minutes ago, husky dane 85 said: Ja ifølge mi forsikring så,spurde direkte om dette med den lokale representanten for selskapet og han bekrefta dette,men no er båten levert og alt er ok så dette bekymrar meg ikkje Kan hende det er ulikt praksis. Ulvan frakter 800 fritidsbåter i året så jeg velger å følge deres råd.. billig i forhold til om båten hadde falt ut av krana og knustes og jeg hadde stått der uten dekning! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
husky dane 85 Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar Ja Eidshaug Rederi forlangde at eigar av båten skulle ha forsikring, Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar husky dane 85 skrev 28 minutter siden: Ja ifølge mi forsikring så,spurde direkte om dette med den lokale representanten for selskapet og han bekrefta dette,men no er båten levert og alt er ok så dette bekymrar meg ikkje Da er det nok ulike vilkår rundt om. For din del er det jo gjennomført og vel blåst. Var mest trådstarter jeg tenkte på at måtte sjekke vilkårene slik at han ikke løper risiko i den grad hans forsikring ikke dekker dette. :) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
husky dane 85 Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar Da er jo berre å spørre selskapet når han ska forsikre båten,eg enda med å skifte selskap grunna svert stor forskjell på pris og krav Sitér dette innlegget Link to post
Kåiem Svart 13.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar Hei og takk igjen for gode svar valget falt på Eidshaug rederi. De var ikke billigst, men ikke så langt fra. Og da kan jeg hente båten på dagtid ved kai i sandnes Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar Mottak av båt ved kai er noko enklare enn i leia,du slepp å engasjera nokon til å hjelpa deg, Sitér dette innlegget Link to post
Kåiem Svart 13.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar Absolutt enklere ja. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 14.Februar Del på Facebook Svart 14.Februar 10 hours ago, husky dane 85 said: Mottak av båt ved kai er noko enklare enn i leia,du slepp å engasjera nokon til å hjelpa deg, Da blir det nok en god del dyrere Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
husky dane 85 Svart 14.Februar Del på Facebook Svart 14.Februar Sikkert Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 14.Februar Del på Facebook Svart 14.Februar Hvorfor ikke ta turen med båten selv, eller spørre noen om de vil seile båten sørover? Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.