Jump to content

Båthenger - modifisere yderst for lavere høyde.


Sjølsøkk

Recommended Posts

Kallethekid skrev 13 minutter siden:

Jeg jobber med hengere, og vet at mange privatpersoner jekker hengerne sine opp, men jeg har ikke inntrykk av at mange profesjonelle tar seg tid. 

 

Det er vel naturlig at private lettere bruker tid for å spare penger enn profesionelle.

 

Hulda skrev Just now:

Drittdekk bør helst avlastes, i og med at de kan sprekke. 

 

Etter min erfaring spiller kvaliteten på dekket mindre rolle her. Står det lenge nok så sprekker de uansett hva de heter. Jeg synes fire Biltemabukker er en billig pris å betale for å unngå både urunde dekk og skader. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Mja, da har ikke fire år ført til sprekker i dekkene til BMW'en. Så jeg er ikke enig i akkurat den. Men det er meget stor forskjell i gummiblandingen fra de forskjellige fabrikantene. Dette 'kan jeg alt om'. Eller heller, dette kunne jeg alt om, den gangen jeg jobbet i bransjen. 

Link to post
Share on other sites

Hulda skrev 12 minutter siden:

Mja, da har ikke fire år ført til sprekker i dekkene til BMW'en. 

 

Som du har sett. Men du bekrefter jo at de blir urunde, og da har de allerede fått en liten skade. Men det er jo ikke sånn at du MÅ bukke den opp, det er bare et lite tips som kan være lurt iblant;-)

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Sjølsøkk skrev On 18.2.2024 at 3.07:

 har en båt jeg gjerne vil ha inn i garasjen. Men den er akkurat for høy pga vindskjerm (ser ingen enkel måte å demontere denne)

 

 

 

Nå vet ikke jeg hvordan din garasje ser ut, men kanskje du kan løse problemet ved å følge rådet fra salmedikteren?

 

"Gjør døren høy, gjør porten vid".

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...