trixie2 Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 trixie2 skrev On 22.2.2024 at 9.23: Ser i linken min at Knapphus Energi har flere ubemannede anlegg. Skudenes Åkrehamn Føresvik, Bokn Kvitsøy. Alle disse ligger jo strategisk til for dere som kommer nordfra og skal over Jæren. Minuset er at de er ubemannede og der er ingen garanti for umiddelbar hjelp hvis det er noe feil på anlegget. I Kopervik kan du også få bensinstasjonspølse på dieselbudsjettet i åpningstiden ;-) (Er Shell det) Edit: + Husøy , Karmøy Knapphus har ganske raskt bygget opp flere ubemannede tankanlegg, også Kvitsøy. Link to post
Torsen67 Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Nydelig båt med Norske linjer. Gratulerer! Ser de er å få med strak aksel også. Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 ohio skrev 21 minutter siden: Drev er noe dritt Hva godt kommer ut av sånne kommentarer? Link to post
ohio Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Jeg mener gamle drev generelt er noe dritt og dyrt og vedlikehold holde kontra aksling men vet ikke hva som sitter på denne båten om det er nyere eller gammelt Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 ohio skrev 7 minutter siden: Jeg mener gamle drev generelt er noe dritt og dyrt og vedlikehold holde kontra aksling men vet ikke hva som sitter på denne båten om det er nyere eller gammelt Men å slenge ut det på tråden til han som akkurat har fått seg ny flott båt syns du er helt greit? Link to post
ohio Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Har ikke kommentert hans båt bare min generelle mening om drev Link to post
Code0 Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 ohio skrev 24 minutter siden: Har ikke kommentert hans båt bare min generelle mening om drev Jaja, mange tråder om drev. Men nå er båten kjøpt og fraktet hjem. Jeg antar kjøper / TS tenkte lenge og vel før det ble denne båten. Min båt har drev. Det er samme fenomenet når jeg legger ut bilde av seilbåten i bunnstoffdisjusjon eller annet: ‘rullestorseil er dritt’. Link to post
Førstefender Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 @ohio Skjønner ikke helt hvor du vil med slike utsagn i en tråd som omhandler henting av en nyinnkjøpt båt. Men jeg har har hatt 2 gamle båter med 2 x drev, 8 eller 9 sesonger, 100timer pr år, hadde en ekstra utgift på 25000kr som ikke var vedlikehold på alle disse årene. Når jeg gikk tilbake til aksling båt hadde jeg første året et ikke planlagt vedlikehold på akslinger og propeller på over 35 000kr, poenget er at det er vedlikehold og ekstra utgifter på båt uansett. Og så var det han kompisen min som gikk på skjær med sin akslingbåt i påska i 4knop, båten ble på land i 10uker, rakk akkurat sommerferien. Jeg gikk på med drev i 3-4knop, slo opp i safe mode og ferien fortsatte som ingenting hadde skjedd, hva var dritt sa du? Link to post
nor star 290.. Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 ohio skrev 41 minutter siden: Jeg mener gamle drev generelt er noe dritt og dyrt og vedlikehold holde kontra aksling men vet ikke hva som sitter på denne båten om det er nyere eller gammelt De har sine fordeler og ulemper begge installasjoner. Så da er det veldig greit når en båt finnes i begge utførelser så er det opp til enhver å velge hva som passer sin bruk Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 ohio skrev for 3 timer siden: Har ikke kommentert hans båt bare min generelle mening om drev Og i denne tråden var det relevant? Link to post
cosmic Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 Synes det er tydelig mangel på både empati og høflighet å skrive noe sånt til en som prøver å dele gleden ved å ha fått/kjøpt ny båt. Ønsker ts all mulig lykke og gode opplevelser med en super båt. Har samme båt selv,men med annen drivlinje. Brukt med fornuft,så varer det meste. Link to post
Dixie 2100 Svart 1.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2024 ohio skrev for 5 timer siden: Drev er noe dritt Mulig det kan være det.... mitt er fra -95 og virker som det skal enda.. @Anders And Gratulerer med en flott båt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn