Jump to content

Godt nytt år !


CB.

Recommended Posts

Mannskapet på Perlen hilser alle et riktig Godt Nyttår, håper dere alle får innfridd deres ønsker for det nye året.

 

Jeg føler denne gjengen her på forumet er svært så gode ambassadører innenfor det å utvise et godt sjømannskap hvor man ferdes. La det nye året også være slik at alle kan være gode forbilder for dem som kanskje ikke utviser så godt sjømannskap som man bør, samt våre barn.

 

Sammen kan vi alle bidra til at sjøens opplevelser oppleves som hyggelige. Vi har dette året hatt mange og tildels heftige diskusjoner på baatplassen, som omhandler vår oppførsel til sjøs. Fasiten er at vi stort sett er enige om det meste i essensen.

 

Jeg for min del håper vi kan få knyttet flere vennskapsbånd når vi atter løsner våre fortøyninger og ferdes langsmed vår kyststripe.

 

Ha et Godt Nytt år alle sammen :smiley:

Link to post
Share on other sites

GODT NYTT ÅR, til alle på baatplassen, og tak for et herlig Baatplassen år.

Håper vi kan treffes mange av oss på sjøen neste år.

Men til de vi ikke treffer ha et godt nytt år til dere også.

 

Vis ekte Baatplassen vett på sjøen neste år!!

 

 

Hilsen mannskap på Faxen :flag::fireworks1::fireworks1::fireworks1::fireworks3::fireworks3::fireworks3::drink:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Vi får da hape at det blir et nytt år, og ikke et "gammelt brukt år" som Baltus i Knøttene en gang sa.

 

Her på Skjetten blir det en rolig kveld, fruen er på jobb, og jeg skal hente henne 2230 fra jobben. Har planlagt en Fjordlans-middag med komle ganske snart. Spanderer vel på meg en liten pils. Mer kan det ikke bli pga. bilkjøringen. Etter at hun er kommet hjem, blir det å ta godt vare på skipshunden. Han liker ikke rakettene med alle smellene, men tar det rimelig pent. Rundt 12-slaget får jeg vel spandere på meg en aldri så liten klunk av wiskeyen til 495,- jeg fikk av kollegaene på jobben da jeg ble pensjonist. Det begynner å minke på flasken!

 

:fireworks1:Ha et Godt Nytt båt-år! :fireworks1:

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei alle båtgale :fireworks2::fireworks2:

Vi her oppænte ælva ønsker alle våre likestilte med båtvirus på hjernen :crazy::crazy: et riktig godt nytt år. :fireworks3::fireworks1::fireworks2:

Sitter med en :drink: og følger klokka, har hørt at dagen er blitt lenger??? :lol::lol:

Mvh fra Hannestad

 

Heira

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Link to post
Share on other sites

:fireworks2: Godt nytt år til alle medlemmer!! :fireworks2:

 

Nå går det heligvis raskt mot lysere tider, selv om jeg sikkert må regne med minst et par kalde måneder før båten kan "strippes" og båtpussen kan gjøres.

 

Takk for et godt 2005 år med meningsuvekslinger i en hyggelig tone. Humor hører med selv om vi i hovedsak har saklige innlegg. Årets Båtentusiast ser ut til å bli gamle Worse, og jeg gratulerer så mye.

 

Håper alle får en fin feiring i kveld uten uhell av noe slag (ref fyrverkeri).

 

Her er pinnekjøttet på kok, og det dufter godt. Siden vi har hund velger vi være hjemme å ta hånd om den når "bråket" setter igang om få timer.

 

:fireworks1:

Link to post
Share on other sites

En båtsesong går mot slutten. En ny ligger rett foran oss. La været gi oss gode seilingsforhold, la teknikken stå oss bi og la oss også dette året treffe mange hyggelige båtfolk på de stedene vi besøker.

 

De beste hilsener for det nye året fra Lettmatrosen, Briggfruen og Brigg.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...