Jump to content

Godt nytt år !


CB.

Recommended Posts

Vet ikke om jeg har ønsket dere ett godt nyttår (gadd ikke lese tråden) men uansett gjør det ingen ting og gjøre det på ny!

Ønsker dere alle ett godt nytt år og måtte det bli så bekymringsfritt som mulig!!

 

Håper vi alle kan få ett skadefritt år, og at vi må bistå de som måtte bli berørt av dette.'

Fyr av rakketter med måte.

 

Ellers må jeg avslutte med noen små ord;

 

Drikk med måte

Røyk med måte

Ha sex med måte

 

Hvem i granskauen er Måte :seeya::fireworks1:

Link to post
Share on other sites

Drikk med måte

Røyk med måte

Ha sex med måte

Jeg må nok bytte ut måte.

Nå er alt fyrverkeriet sendt opp, endelig kan man slappe av med en liten drink og pc'en.... :newyearcheers:

 

Man må jo bare benytte tiden, det er jo ikke alltid man kan snike seg litt bort fra mas og tjas.

Nå skal jeg sette meg ned å klunke på gaven fra min kjære frue. Fikk en morsom Les Paul kopi med en tilhørende Korg AX3G "altmuligboks" i julegave. For de uinvidde, så er altså det en el.gitar med effektpedal til. Gitaren er for øvrig av merket Epiphone som skulle være fine saker. Har ikke fått klunket så mye i romjula. Får ta opp de gamle kunster,selv om jeg ikke helt låter som Malmsteen, eller Ray Vaughn, men morsomt er det lell.... :smiley:

Link to post
Share on other sites

I morgo ska eg byrja et nytt og..... hæ? Betre liv? Ikkje driva svir? Nop, nei, og ingenlunde! År 2006 sine forsetter er de samme som foregående års, hold frem som jeg stevner! Indre, ytre og midlere misjoner får mene hva de vil, vi skal ture fem som vi har gjort. Vi skal elske båtlivet, våre ledsagere, vårt forhold til sjøen og all dens underfundigheter. Er det ikke derfor vi har lagt oss til dette å ha båt?

 

Deler vi ikke alle en sterk kjærlighet til lukten av salt sjø (okei, ferskvann går det og...)? Deler vi ikke alle kjærligheten til motorens dunk, eller seilenes slag? Deler vi ikke alle kjærligheten til den fred, den ro, den sjelesorg som vi finner så snart fortøyningene er sluppet og fendrene er innenbords? Jeg sier et rungende JA!

 

La oss ha et fortryllende nytt båtår, gode venner, kolleger, redere!

 

 

Godt Nytt År!

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...