Stormwatch Startet 28.Februar Del på Facebook Startet 28.Februar Har også flere ønsker: Diesel med strak aksling Hardtop Innerliner i glassfiber, inkl, toalettrom Tverr hekk, ikke "snekke". Min. bredde 3M. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Februar Del på Facebook Svart 28.Februar Jeg hadde Marex 280 Holiday i noen år. Enkel båt å serve. Kikk inn på 3-meters plass. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 29.Februar Del på Facebook Svart 29.Februar Saga 32. Med litt tolmodighet dukker de ofte opp rundt, og under 500k. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Rolf Svart 29.Februar Del på Facebook Svart 29.Februar Sun 960 https://www.finn.no/305991211 Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
hanto1 Svart 29.Februar Del på Facebook Svart 29.Februar westbas 29, Sandvik 945, etc. Masse og velge mellom. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.Mars Del på Facebook Svart 1.Mars Master 820 eller Scand Baltic? Populære båter før, men de begynner jo å bli noen år... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
larsand Svart 1.Mars Del på Facebook Svart 1.Mars nimbus 3003 31 ultima 31 c er fine båter i den klassen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.