larsand Svart 11.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni Fantino skrev for 11 timer siden: Har ikke så mange andre kommentarer enn at det er en nytelse å se nevenyttige folk med framdrift stelle med båten sin. Her går det mer i rykk og napp… takker.. går i rykk og napp med posting her inne. koser meg å gjør ting støtt i båten men er litt treg på å poste ting her inne Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart 11.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni Pusser litt skuffer og skap.. avslutter med 4 strøk blank og 1 strøk silkematt Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart Mandag 12:25 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 12:25 Første tur gikk med redusert motor.. turbo hadde satt seg og grodd igjen på eksossiden.. plukket av å demonterte. Klippet ned en sliperondel slik at denne passet perfekt. Pusset over å fikk klaring samt mindre drit i utblåset.. litt nye bolter og satt sammen.. snurrer fritt å klar for noen år til Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart igår klokken 06:31 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:31 montert sammen i går å skulle starte opp maskineriet for å teste men der var det lite strøm på startbatteriet .. brukte båten i helga men den hadde ligget på landstrøm fram til det så da var jo batteriene toppladet.. får bite i det beryktede eplet å kjøpe meg nye batterier evt. svipper en tur ned i kveld å ser om jeg får målt om det trekker strøm til noe selv om hovedbryter er slått av. batteriene fikk ingen ladin ila vinteren så det kan hende at det var dette som tok knekken på de Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.