Jump to content

Erfaringer Rana 610


Wrener

Recommended Posts

Wrener skrev 15 minutter siden:

Noen som har erfaring med Rana 610P

Har ikke egen erfaring, men kan sitere fra en kompis. Jeg synes båten så veldig praktisk ut til mitt bruk, og kommenterte det overfor han. Han hadde da nylig vært og installert noe utstyr i en slik båt (varianten uten overbygg). Han mente på at båten hadde elendig byggekvalitet, og at jeg ikke skulle være lei meg for at jeg bygde meg båt selv isteden. Så hvis jeg skulle vurdert en slik båt ville jeg testet den i litt sjø, og sjekket byggekvaliteten grundig før handel. Husker ikke akkurat hva han påpekte, men det var noe med skranglete luker og spede løsninger. 

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 10 timer siden:

Har ikke egen erfaring, men kan sitere fra en kompis. Jeg synes båten så veldig praktisk ut til mitt bruk, og kommenterte det overfor han. Han hadde da nylig vært og installert noe utstyr i en slik båt (varianten uten overbygg). Han mente på at båten hadde elendig byggekvalitet, og at jeg ikke skulle være lei meg for at jeg bygde meg båt selv isteden. Så hvis jeg skulle vurdert en slik båt ville jeg testet den i litt sjø, og sjekket byggekvaliteten grundig før handel. Husker ikke akkurat hva han påpekte, men det var noe med skranglete luker og spede løsninger. 

Hmm. Ja jeg kjøper ikke ræl. Er ute året rundt og opptatt av kvalitet. Takk for tilbakemelding. 👌

Link to post
Share on other sites

Ingen årsak 👍

Jeg sier ikke at båten er dårlig, men sjekk grundig før du kjøper om det er noe du vil ha. Jeg er også helårsbruker, og ofte ute i dårlig vær. Nå har jo jeg som nevnt bygget selv, men for meg er det viktig med en båt som har solide løsninger, ikke dørker som svikter og sprekker opp i kantene, luker som skrangler, innfestninger som ryker, og dårlige løsninger på å drenere bort vann. Ta gjerne en titt på "Dracotråden" i signaturen min så skjønner du hva jeg mener 😊

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...