Jump to content

Hva er en komplett mercruiser 140 motor verdt?


kjellboe

Recommended Posts

kjellboe skrev 40 minutter siden:

Hva er slikt verdt om dagen?

Tipper det kan være relevant å ta ned noe om alder og gangtimer og tilstanden.

 

Og hvorfor skal du selge om alt virker bra? Det naturlige ville jo vært at det er når ti g ikke lenger fungerer bra at det selges (om ikke båten har fått en stor kondemneringsskade som ikke påvirker motoren).

 

Også kan det være relevant hva som følger med av spaker, målere osv som trengs for å benytte motoren i en båt.

Link to post
Share on other sites

Nei, men da du spurte greide du ikke å oppgi vesentlig data. En slik gammel bensinmotor har lav verdi. Hvordan drevet ser ut, hvor slitt og korrodert det er, vet du ikke. Dum eller ikke, du oppgir for lite info. Som når du sist byttet blandebendet, eksempelvis. Servicehistorikk. 

Link to post
Share on other sites

Hulda skrev for 1 time siden:

Jeg gir 2000 kroner, gitt at motoren går. 

Jeg har ingen interesse av å eie en slik motor, men jeg tror ikke to lapper er veldig langt unna sannheten. Som @Okkaby nevner, en bensinmotor fra midten av 80 tallet er vel egentlig nærmest verdiløs, men kan ha en viss bruksverdi for folk som liker bedre å ligge med rørleggersprekken i være halve sommeren enn å kose seg ute på havet. 

Link to post
Share on other sites

Neida, jeg vet jeg ikke har mye informasjon på den, derav blir jeg heller ikke fornærmet over useriøst bud 😎

 

Jeg får bare legge den på finn og sjekke interessen der, tar den ikke ut før noen betaler nok for den 😁😁

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...