Tom Erik Pederse Startet 6.April Del på Facebook Startet 6.April Hei. Er det slik at en bør bytte ventier på denne etter 500 timer? Dette er den sorte utgaven. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
-morten- Svart 6.April Del på Facebook Svart 6.April Du mener kansje sjekke ventilklaring? å bytte ventiler er ikke normalt noe man gjør på en standard motor! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Svart 7.April Del på Facebook Svart 7.April Bytte av eksosventiler er nok ikke så dumt. De koster ikke mye, men det er jo litt av en jobb da Vil man bytte innsugsventilene også i samme slengen så er det jo fort gjort. Men det er jo eksosventilene som får mest juling. Akkurat hvor mange timer de tåler har jeg ikke lest noe om. Kommer vel litt an på bruken. Skulle jo tro at de takler 1000 timer, men det har vel vært noen havarier før det såvidt jeg husker. -morten- skrev for 10 timer siden: Du mener kansje sjekke ventilklaring? å bytte ventiler er ikke normalt noe man gjør på en standard motor! Disse motorene har hydrauliske ventilløftere, så justering av klaring slipper man heldigvis Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.