Jump to content

Kan dette filteret til vannutskiller fra Aliexpress virkelig være ekte saker?


Mastiff

Recommended Posts

Mastiff skrev 5 minutter siden:

@Eika Brukte han noe han ikke var sikker på som det siste fileret før forgasseren? Det hadde ikke jeg tatt sjansen på! Dette er forfilter/vannutskiller, men det sitter selvsagt et bensinfilter i selve motoren, og det har jeg et ekstra av.

 

Dette var sånne små filter som gjerne er montert i motoren. Handler mye fra Kina jeg, men ikke ting som må holde en viss kvalitet 

Link to post
Share on other sites

Uten å utdype, jeg vet en del om hvordan ting foregår mtp merkenavn mm, jeg er ikke redd for ting som dette, hvor tror du det "orginale" er laget......mange er vel naive å kaster bort mye penger på div(mange har jo også så mye av pengene att det ikke spiller noen rolle).

Fantino's eksempel er veldig bra å gjelder mye, de fleste skjønne att hans eksempel koster 5kr å produsere.

Østen er ikke bare stråhatter, hakker å spader i 2024 :)) de er verdensledende på veldig mye.

Se på store merkenavn å finn lappen med microbokstaver der det står "made in xxx", det er oftest taiwan, kina, malaysia mfl.

Bruk litt sunn fornuft å norsk bondevett så går det bra.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...