Jump to content

Bonanza 28 Har et søkk rundt dekksluke. Sandwichdekk?

Tekksju

Recommended Posts

Hei! Vi har en Bonanza 28 fra 1981 som vi nettopp har startet å pusse opp. Det samler seg regnvann rundt dekksluken og man ser at dekket «buler» litt nedover på midten. Har lett litt etter informasjon om disse båtene men det ligger svært lite ute, annet enn tråder om fart og motor. 

Dekket virker solid når jeg forsøker å dytte det fra undersiden og oversiden. Det er noe svikt når jeg går langs dollbordet på baugen bb side og ser svakt ut i midten rundt dekksluken. Har ikke tatt sjangsen på å gå rundt dekksluken. Det er noe lekkasje inn rundt luka og jeg lurer på om dette er et såkalt «sandwich» dekk eller ikke. 
kjenner noen til dette og hvordan jeg evt kan fikse det? Vi skal av med skrogtrekket senere i år men vet ikke hvordan jeg kan vite om det er sandwichdekk eller ikke. Om det er mye eller liten jobb betyr lite for meg, vi liker utfordringer. 

IMG_2852.jpeg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...