Tekksju Startet 10.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2024 Hei! Vi har en Bonanza 28 fra 1981 som vi nettopp har startet å pusse opp. Det samler seg regnvann rundt dekksluken og man ser at dekket «buler» litt nedover på midten. Har lett litt etter informasjon om disse båtene men det ligger svært lite ute, annet enn tråder om fart og motor. Dekket virker solid når jeg forsøker å dytte det fra undersiden og oversiden. Det er noe svikt når jeg går langs dollbordet på baugen bb side og ser svakt ut i midten rundt dekksluken. Har ikke tatt sjangsen på å gå rundt dekksluken. Det er noe lekkasje inn rundt luka og jeg lurer på om dette er et såkalt «sandwich» dekk eller ikke. kjenner noen til dette og hvordan jeg evt kan fikse det? Vi skal av med skrogtrekket senere i år men vet ikke hvordan jeg kan vite om det er sandwichdekk eller ikke. Om det er mye eller liten jobb betyr lite for meg, vi liker utfordringer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.