Hulda Svart igår klokken 12:35 Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:35 For de som er interessert i Sonskilens fuglebestand: Polarlomviene har stukket av. Skarven har stukket av. Måkene har stukket av. De eneste som overlever her nå er ender og to svaner. De lever av bakevarer. Vannet i Sonsbukten er nå av en slik kvalitet at jeg ikke vil starte motoren. Det har regnet veldig mye, og mesteparten av landbruket oppstrøms flyter nå i bukta. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Hulda skrev for 6 timer siden: For de som er interessert i Sonskilens fuglebestand: Polarlomviene har stukket av. Skarven har stukket av. Måkene har stukket av. De eneste som overlever her nå er ender og to svaner. De lever av bakevarer. Vannet i Sonsbukten er nå av en slik kvalitet at jeg ikke vil starte motoren. Det har regnet veldig mye, og mesteparten av landbruket oppstrøms flyter nå i bukta. Ja nå kan jeg tenke meg at det er graut en vann som kommer ut av elva!🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Olevine Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Komodo skrev for 11 timer siden: Det som er påfallende med "Sarpe-utslippet" er hvor utrolig lite det har å si for miljøet, samtidig som hvor utrolig farlig det er for miljøet at fritidsflåten pumper ut en fjert ute i fjorden. Det er jo forskjell på landdritt og båtdritt, det forstår vel alle? Vi spiser mye sunnere på land Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.