Hulda Svart 18.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2025 For de som er interessert i Sonskilens fuglebestand: Polarlomviene har stukket av. Skarven har stukket av. Måkene har stukket av. De eneste som overlever her nå er ender og to svaner. De lever av bakevarer. Vannet i Sonsbukten er nå av en slik kvalitet at jeg ikke vil starte motoren. Det har regnet veldig mye, og mesteparten av landbruket oppstrøms flyter nå i bukta. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2025 Hulda skrev for 6 timer siden: For de som er interessert i Sonskilens fuglebestand: Polarlomviene har stukket av. Skarven har stukket av. Måkene har stukket av. De eneste som overlever her nå er ender og to svaner. De lever av bakevarer. Vannet i Sonsbukten er nå av en slik kvalitet at jeg ikke vil starte motoren. Det har regnet veldig mye, og mesteparten av landbruket oppstrøms flyter nå i bukta. Ja nå kan jeg tenke meg at det er graut en vann som kommer ut av elva!🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Olevine Svart 18.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2025 Komodo skrev for 11 timer siden: Det som er påfallende med "Sarpe-utslippet" er hvor utrolig lite det har å si for miljøet, samtidig som hvor utrolig farlig det er for miljøet at fritidsflåten pumper ut en fjert ute i fjorden. Det er jo forskjell på landdritt og båtdritt, det forstår vel alle? Vi spiser mye sunnere på land Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart igår klokken 13:37 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:37 Leserinnlegg i Fredrikstad Blad i dag som tar for seg den nye forskriften. Tror ikke dette er en pluss-artikkel, men i så tilfelle kan jeg lime inn litt av teksten. https://www.f-b.no/stordugnaden-for-oslofjorden-er-symbolpolitkk-fritidsfiskerne-ligger-pa-offeralteret/o/5-59-3798613 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Boatmad Svart igår klokken 16:34 Link til dette innlegget Svart igår klokken 16:34 En svært god artikkel fra Fredrikstad Blad. Masse fakta å lese der. Takk for deling av den. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart igår klokken 16:46 Link til dette innlegget Svart igår klokken 16:46 Boatmad skrev 11 minutter siden: Takk for deling av den Bare hyggelig Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
fs Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Stillehavsøsters fredet?? Villeste jeg har hørt på en stund Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Fin artikkel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.