Lazyjack Startet 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2024 Lista ser ut til å være/har vært 10*10 mm eller muligens 12*12 mm. Usikker på om den faktisk har vært rund og bare blitt flatklemt over tid. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 https://www.hgvs.no/gummi/selvklebende-tetningslister Her finner du et godt utvalg.I Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Har du et bilde som viser hvordan lista er montert og hva den tetter mot? De listene @Escaro linker til synes jeg er for myke (for lav shore). Da jeg bygde dracoen fikk jeg tak i noen slike lister i ekspandert neopren fra et gummiverksted. Det var skikkelig solide lister som tåler bruk på f.eks. dørkluker. På side 69 i denne tråden kan du se pakningene og litt om hvordan jeg limte dem. Brukte Loctite O-ringslim for å skjøte dem, det ble hel ved. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lazyjack Svart 18.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Skulle selvsagt hatt bilder i første post men måtte ha meg ny telefon først. Som dere ser er hulkilen rund så antar at lista har vært rund fra start. Anlegget på lukekarmen er bare en forhøyning så en rund EPDM list med diameter 10-12 mm vil nok passe. Men ikke så lett å finne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.