Jump to content

Landløfting i januar ?


Suzuki

Recommended Posts

heisann;

jeg er avhengig av å få Jokeren på land, iløpet av ikke veldig lang tid. De fleste jeg har snakket med, er ferdige med opptak, og kan ikke løfte opp båten før etter at utsettet er i gang, bla.a grunnet plassmange. Dessuten er de færreste marina lastetrucker utstyrt med snøkjettinger. Opptak i mai/ juni blir alt for seint, da jeg har diverse jobber som skal gjøres, og bør komme i gang i løpet av en mnd eller så.

 

Noen som har tips / forslag til marina i indre Oslofjord, helst rundt byen som kan ta opp en båt til, på denne årstiden ?

Jeg må ha tilgang til kran ved båten på land, eller iallefall plass rundt for å komme til med kranlastebil eller mobilkran..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

heisann;

jeg er avhengig av å få Jokeren på land, iløpet av ikke veldig lang tid. De fleste jeg har snakket med, er ferdige med opptak, og kan ikke løfte opp båten før etter at utsettet er i gang, bla.a grunnet plassmange. Dessuten er de færreste marina lastetrucker utstyrt med snøkjettinger. Opptak i mai/ juni blir alt for seint, da jeg har diverse jobber som skal gjøres, og bør komme i gang i løpet av en mnd eller så.

 

Noen som har tips / forslag til marina i indre Oslofjord, helst rundt byen som kan ta opp en båt til, på denne årstiden ?

Jeg må ha tilgang til kran ved båten på land, eller iallefall plass rundt for å komme til med kranlastebil eller mobilkran..

har du hørt med folka på blommenholm?

Tenkte først å foreslå Lindøya, men det bortfaller vel.. hehe

Link to post
Share on other sites

mja, fra 4-6 uker kanskje ? Eller kanskje litt kortere, om det er et krav...

 

Suzuki