Jump to content

2001 Mercury 115 efi starter ikke etter rens av tank

Gangis

Recommended Posts

Hei dere

Etter problem med at dyser tettet seg har jeg nå fått renset tanken og dysene + nytt bensinfilter og vannutskiller filter. Slanger og blære var nytt i fjor så jeg har blåst igjennom alle slanger. 
problemet nå er at motor nekter å starte, den drar rundt på starteren og det er bensin til fuelrail men virker nesten som det stopper der ! Plugger er helt tørre. 
Dyser ble renset med forgasser rens og hadde fin dusj etter å holdt på en stund. 
Det er nå også fylt 98 okt.

Håper på gode råd / tips til hva jeg kan prøve.

mvh Cato

Fikk gjort jobben med en 02 mod 115EFI for to år siden!  byttet injectorene!  Har ikke hørt noe om rensing av dem om de er ødelagte.. de er veldig ømfindlige for vann.  sjekk sugerør på tanken at det ikke er skitt i det. hvordan er det med høytrykks og lavtrykkspumpe? Begge mine måtte skiftes samt bensintrykksregulator

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Takker for tilbakemelding , dysene fungerer fint når jeg fikk renset den men kan som du sier være bensin pumpene og evt regulator. Motor startet før vinteren men fusket, renset derfor alt men nå er det ikke tegn til å starte men alt kan skje 🫣

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...