Enzo Startet 11.Juli.2024 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2024 Hva er det som gjelder nå for tiden, jeg har hatt Navionics siden 2012 eller deromkring men ser nå at jeg må betale på boating-appen for å få lastet ned kart jeg allerede ikke har lastet ned. Finnes det et godt alternativ jeg kan ha på tlf/pad som er rimeligere eller gratis ? Link to post
Okkaby Svart 11.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2024 Orca fungere top i Norge. Gratis å bruke app, men krever du er online for gratis utgaven. Med betalt utgave kan du være offline, da kart kan lastes ned. http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Eurus Svart 11.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2024 Skippo har vært (og er vel fortsatt) et populært alternativ, men gratisutgaven er nå blitt sterkt begrenset i funksjonalitet, og prisene på registrert versjon er øket noe. Enig i at Orca nok er det beste man får uten å betale for navigasjon i Norge - så lenge det varer. Link to post
Enzo Svart 11.Juli.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2024 Tusen takk, Orca løste problemet mitt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn