Hogner Startet 11.Juli Del på Facebook Startet 11.Juli Starteren på båten har tatt kvelden, og jeg skulle hatt tak i en ny. Motoren er en gammel Volvo Penta AQ 211 (smallblock V8) Er det noen som har en brukt eller ny starter de skal kvitte seg med, så er jeg interessert i det. Holder til i Kragerø, som om det er noen i omegn her som har det tilgjengelig, så hadde det vært perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 11.Juli Del på Facebook Svart 11.Juli Du vil snart merke att det finnes to forskjellige startere som ikke passer overens. Forskjellen er om de 2 innfestningsboltene til starteren står på skrå eller på linje. Vet du ikke det blir det bingo å kjøpe starter Så ned i båten og kjenn under starteren så finner du boltene så du vet hvilken type du skal ha. Sitér dette innlegget Link to post
Hogner Svart 12.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli Takk for tips! Starteren er skrudd ut av båten allerede så det er enkelt å finne ut av, men det var ikke meg som fjernet den, så da skal jeg sjekke det etter jobb Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 12.Juli Del på Facebook Svart 12.Juli Ja gjør det. Tips til å kjøpe ny starter Bema i Grimstad. Regn med ca kr 2500 da får du en nedgiret marine starter men det er vel mulig å få kjøpt en ugiret bilstarter for halve prisen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.