Bayliner46 Startet 14.Juli Del på Facebook Startet 14.Juli Systemet er utstyrt med tre filtre. a) ved utgangen fra tanken, b) i motoren på sugesiden, c) etter bensinpumpa på trykksiden. Ved belastning (over 1200 omdr) ut over tomgang faller bensinnivået, først i filter b, deretter i filter c hvoretter motoren begynner å fuske/stopper. På tomgang kan han gå nærmest hvor lenge som helst. Jeg kan ikke forstå dette annerledes enn at systemet åpenbart suger luft på sugesiden. Jeg har koblet ut bensintilførsel fra tanken + filter a, uten bedring. Filter b er skiftet og alle tilgjengelige slangeklemmer er strammet opp, Finner ingen skade på slanger. Dette skjønner jeg lite av og undres om noen har vært ute for noe liknende? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Juli Del på Facebook Svart 14.Juli Kan du ha sprekk i en slange? På en motor fra 2009 er det jo ikke usannsynlig at en slange kan være morken og sprekt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.